ﺍﻣﺎﻡ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ

ﺍﻣﺎﻡ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ “ﺧﯿﺮ ” ﺍﻭﺭ ” ﺷﺮ ” ﻣﻠﮯ ﺟﻠﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ،ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ” ﺗﻘﻮﯼٰ ” ﮐﮯ ﺩﻭﺍﻋﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ،ﺍﻭﺭ ﻓﺴﻖ ﻭ ﻓﺠﻮﺭ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ۔ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻧﯿﮑﯽ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ،ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﻭﮦ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﺎ ﺩﺍﻋﯿﮧ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ،ﺁﭖ ﮐﺎ ﻓﺮﺽ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﮯ ﺩﻭﺍﻋﯽ ﮐﻮ ﻣﻐﻠﻮﺏ ﮐﺮﮐﮯ ﻧﯿﮑﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺍﻋﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻏﺎﻟﺐ ﮐﺮﺩﯾﮟ۔ﺍﻣﺎﻡ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ
ﺍﺱ ” ﺳﻮﻧﮯ ” ﮐﯽ ﺳﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﻮﭦ ﻣﻼ ﮨﻮﺍ ﮨﻮ

ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﺳﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﺁﭖ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﮐﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮯ ﺳﮑﺘﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﭦ ﺳﮯ ﺍﻟﮓ ﻧﮧ ﮐﺮﻟﯿﮟ۔ﺟﺲ ﮐﺎ ﻭﺍﺣﺪ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﺁﮒ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﮨﮯ،ﯾﮧ ﺁﮒ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﮨﯽ ﺳﻮﻧﮯ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﭦ ﺳﮯ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ “ﻧﯿﮏ ” ﮐﻮ ” ﺑﺪ ” ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯽ “ﺗﭙﺶ ” ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺗﭙﺶ ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﭦ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ،ﺩﻭ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﮨﮯ

ﺍﯾﮏ ﻋﺬﺍﺏِ ﺟﮩﻨﻢ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﮩﻨﻢ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﮭﻮﭦ ﮨﯽ ﮐﻮ ﺍﻟﮓ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﻮﮔﯽ،ﻣﺤﺾ ﺟﻼﻧﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ،ﺑﻠﮑﮧ ﭘﺎﮎ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﮐﮯ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﮨﻮﮔﺎ( ﺑﺨﻼﻑ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﮯ،ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺟﻠﻨﮯ ﮨﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﮩﻨﻢ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻻ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ )ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ

( ﻭﮬﻞ ﻧﺠﺎﺯﯼ ﺍﻻ ﺍﻟﮑﻔﻮﺭ )

ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ “ﺗﭙﺶ ” ﺣﺴﺮﺕ ﻭ ﻧﺪﺍﻣﺖ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﮨﮯ،ﯾﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﺁﮒ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﻮﭦ ﮐﻮ ﭘﮕﮭﻼ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﻣﺎﻡ ﻏﺰﺍﻟﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﭦ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻗﺴﻤﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺁﮒ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ،ﺍﺏ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮﺟﮩﻨﻢﮐﯽﺁﮒﮐﻮﺍﺧﺘﯿﺎﺭﮐﺮﻟﮯ،ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺍﺳﮯ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ،ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻭﺍﻗﻌﺘﺎًﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺑﮍﯼ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ۔ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﭼﺎﺭﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧﺍﺳﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻭ ﻧﺪﺍﻣﺖ ﮐﯽﺗﭙﺶ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺯﺵ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﮮ،ﺍﺳﯽ ﺗﭙﺶ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺯﺵ ﮐﺎﻧﺎﻡ ﺗﻮﺑﮧ ﮨﮯ۔ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ
( ﺍﻧﻤﺎ ﺍﻟﺘﻮﺑۃ ﺍﻟﻨﺪﺍﻣۃ)
ﺗﻮﺑﮧ ﻧﺪﺍﻣﺖ ﮨﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ۔

تبصرے

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں